Koktajle lubią wszyscy! Nawet wybredne dwulatki. Ale jak zrobić koktajl, który oprócz cukru dostarczy też trochę węglowodanów i witamin z grupy B? Przygotować go z jaglanką! Tak wiem – popadam trochę w jaglaną obsesję, bo to nasza ulubiona kasza. Robimy z niej wszystko – począwszy od ciast, przez koktajle, tarty, sałatki, na daniach obiadowych skończywszy. Wierzę jednak, że jaglane szaleństwo okaże się zaraźliwe – spróbujcie jej tylko w tej wersji!

Do przygotowania porcji dla trzech osób będziecie potrzebować:

2 szklanek truskawek (mogą być też maliny)

1 szklanki jagód

2 bananów

1 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej (przed ugotowaniem prażę ją chwilę w suchym garnku albo przelewam wrzątkiem, tak aby straciła goryczkę)

2 łyżek słodkiego syropu (klonowego, daktylowego, ryżowego, ale doskonale nada się też miód)

200 ml mleka roślinnego ( np. ryżowego albo ryżowo – kokosowego. Jeśli wolicie, żeby koktajl miał bardziej płynną konsystencję, dodajcie go więcej)

Wszystko blenduję, aż do otrzymania pożądanej konsystencji. Koktajl najlepiej smakuje pity przez kolorową słomkę – sprawdzone info!

Ta strona używa ciasteczek. Więcej informacji.

Ciasteczko (formalnie HTTP Cookie, w skrócie ang. cookie, tłumaczone czasem jako plik cookie) – mały fragment tekstu, który serwis internetowy wysyła do przeglądarki i który przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę. Używane jest głównie do utrzymywania sesji np. poprzez wygenerowanie i odesłanie tymczasowego identyfikatora po logowaniu. Może być jednak wykorzystywane szerzej poprzez zapamiętanie dowolnych danych, które można zakodować jako ciąg znaków. Dzięki temu użytkownik nie musi wpisywać tych samych informacji za każdym razem, gdy powróci na tę stronę lub przejdzie z jednej strony na inną.


Źródło: wikipedia.org


Więcej informacji: http://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

Zamknij