Zdrowe, pyszne i proste! W sam raz dla niewyspanej matki karmiącej, żywotnej dwulatki i zabieganego prawnika. Ulubione letnie śniadanie mojej rodziny.

Przygotowujemy w różnych wersjach, podajemy ze świeżymi owocami i domową granolą – porcja energii na resztę dnia! Dziś w odsłonie kokosowej, z solidną dawką witaminy C. Halina je uwielbia i wcale jej się nie dziwię 😉

Żaby zrobić naszą tytułową michę, musicie przygotować:

200 ml mleka ryżowo-kokosowego (nada się też mleczko kokosowe albo ryżowe)

350 g pokrojonego, świeżego ananasa

1 banana

2 łyżki syropu ryżowego (opcjonalnie daktylowego albo klonowego)

4 łyżki nasion chia

Blendujemy składniki (oprócz chia) na gładką masę, dodajemy nasiona, mieszamy i odstawiamy na pół godziny do lodówki.

Podajemy z dowolnymi owocami (u nas maliny i marakuja) oraz dodatkami – my użyliśmy domowej granoli i płatków kokosowych. Jest pysznie i wakacyjnie!

Ta strona używa ciasteczek. Więcej informacji.

Ciasteczko (formalnie HTTP Cookie, w skrócie ang. cookie, tłumaczone czasem jako plik cookie) – mały fragment tekstu, który serwis internetowy wysyła do przeglądarki i który przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę. Używane jest głównie do utrzymywania sesji np. poprzez wygenerowanie i odesłanie tymczasowego identyfikatora po logowaniu. Może być jednak wykorzystywane szerzej poprzez zapamiętanie dowolnych danych, które można zakodować jako ciąg znaków. Dzięki temu użytkownik nie musi wpisywać tych samych informacji za każdym razem, gdy powróci na tę stronę lub przejdzie z jednej strony na inną.


Źródło: wikipedia.org


Więcej informacji: http://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

Zamknij